Szimbiózis

Párbeszédek / 8.

2023. november 26. - Teplán Ervin

1.,
– Sosem szerettél – mondta a nő a férfinak.
– Dehogyisnem! – tiltakozott a férfi. – Soroljam, hogy kiket?

2.,
– Levizsgáztam! – dicsekedett a férfi.
– Előttem is – vágta rá a nő.

x_parb_8_xx.jpg

3.,
– Nem értesz engem – mondja a férfi a nőnek.
– Értenélek én, ha lehetne…

4.,
– Szeretném tudni, hogy ki is vagy valójában – mondta a nő a férfinak
– Ha tudnád, mindjárt nem szeretnéd tudni.

5.,
– Biztos vagyok benne, hogy mi már találkoztunk valahol… – próbálkozik a sablon-szöveggel a férfi.
– Én meg biztos vagyok benne, hogy nem… ahogy abban is, hogy nem is fogunk – feleli a nő.

6.,
– Mások házasságában is vannak problémák – védekezik a férj.
– És attól a miénk már jó?

7.,
– És… mivel kezelt az a „szuper orvos”? – kérdi áradozó kolléganőjét a lány.
– Sajnos nem azzal, amivel szerettem volna!

8.,
– Azt mondtad, hogy nagy… – ad hangot csalódásának a nő a férfit nézve.
– Hát nekem elég nagy – feleli a férfi.

9.,
– Hogy kezdődött a barátságotok? – kérdi az asszony a barátnőjétől.
– Úgy, hogy nem feküdtem le vele.

10.,
– Lesz ez még jobb is – mentegetőzött a fiú a lánynak, hogy villámgyorsan elment.
– Biztos… majd szurkolok az utánam következőknek, hogy több szerencséjük legyen veled, mint nekem.

süti beállítások módosítása