Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szimbiózis

Párbeszédek / 9.

2024. augusztus 02. - Ms. Vipi

1.,
– Szeretném meztelenül lefesteni – mondta a festő a nőnek.
– Na, nem bánom, vetkőzzön!

2.,
– Hány férfi volt az életében? – kérdezte a közvélemény-kutató.
– Sajnos egy sem – felelte a nő, és tovább játszott az unokáival.

parbeszedek_x_9_xx_x.jpg

3.,
– Pedig az a hír járja, hogy igencsak nagytermészetű a férjed! – lepődik meg az egyik nő.
– Nem is a természetére mondtam, hogy kicsi! – válaszol szomorúan a másik.

4.,
– És… milyen a férjem az ágyban? – kérdezi az asszony lezseren a barátnőjétől.
– Na, de…!
– Ugyan, hagyd már… hadd halljam! Utána én is elmondom, hogy a tiéd milyen.

5.,
– Szerintem nekünk is szükségünk lenne egy párterapeutára – veti fel a feleség a férjének.
– Édeshármas? És… férfire vagy nőre gondoltál?

6.,
– Hidd el, annyi jó pasi van…! – próbálja vigasztalni csalódott barátnőjét a lány.
– Igen? Akkor például neked miért nincs egy sem?

7.,
– Azt szeretném, hogy végre férfi légy! – sóhajtott az asszony.
– Én is, ha végre megengednéd…! – sóhajtott a férje is.

8.,
– Hogy ez egy puha pöcs? – kérdezi a férfi a nőtől, miközben erőtől duzzadó, meredező farkát mutatja neki.
– Nem rá mondtam, hanem rád!

9.,
– De kinyalta magát a férjed! – mondja a nő a barátnőjének mosolyogva.
– Magát igen… – feleli amaz szomorkásan.

10.,
– Verd ki a fejedből!
– Inkább a farkamból kellene.

süti beállítások módosítása