Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szimbiózis

Párbeszédek / 4.

2024. március 22. - Teplán Ervin

1.,
– A férfiak a farkuk után mennek – mondja az asszony a barátnőjének.
– Úgy-úgy… Igazából persze mi is… mármint hogy mi is a farkuk után megyünk.

2.,
– Sajnos a férjem már nem képes rá…! – sóhajtott a feleség.
– Dehogyisnem! – szaladt ki a barátnője száján.

parbesz_4_x_x.jpg

3.,
– Mire képesek a nők a pénzért! – gondolta a férfi.
– Miért képesek fizetni a férfiak! – mélázott el a nő.

4.,
– Nektek meg ott van a többszöri orgazmus! – vágja oda feleségének a férj.
– De az nem azt jelenti, hogy tíz év alatt kétszer! – replikázik az asszony.

5.,
– Neked is a férjed volt az első férfi az életedben? – kérdi az egyik asszony.
– Nem, nekem az utolsó volt! – feleli a másik.

6.,
– Milyen típusú szexuális segédeszközöket használ ön? – kérdezi a felmérés kérdezőbiztosa az asszonytól.
– Elsősorban latin típusúakat… de néha jöhet egy-egy szőke, kék szemű is!

7.,
– Lefeküdtem a férjeddel – vallja be a nő a barátnőjének.
– És… most azt akarod, hogy sajnáljalak?

8.,
– Úgy néz ki mint egy kurva!
– De hát az. Mit vártál?
– Hogy ne úgy nézzen ki… ha már ennyit kér!

9.,
– Engem szexmegvonással büntet az asszony – panaszkodik a férfi a barátjának.
– Istenem, hogy az nekem mekkora jutalom lenne!

10.,
– Na, mesélj… milyen volt az ágyban? – kérdi barátnőjétől a lány izgatottan.
– Jó… előtte és utána jó.

süti beállítások módosítása