Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szimbiózis

Párbeszédek / 10.

2024. augusztus 23. - Ms. Vipi

1.,
– Tudom, hogy megcsaltál! – vágja férje fejéhez az asszony.
– Akkor miért kérdezed már egy órája?

2.,
– Nem tudnálak megcsalni – mondja a férfi a nőnek.
– Jézusom, impotens vagy?

parbe_10_x_xx_xxx.jpg

3.,
– Vannak normális nők is… – mondja a férfi a barátjának.
– De miből gondold, hogy ők rád várnak?

4.,
– Te, hülye – kiabálja férjének az asszony –, nem te kellesz neki, csak a pénzed!
– Ahogy neked is… de ő legalább úgy tesz még, mintha…

5.,
– Azért nem akarok gyereket, mert nem vagyok apának való – magyarázza a férfi a nőnek.
– Már rég kihalt volna az emberiség, ha csak az apának valók csináltak volna gyereket.

6.,
– Hogy gyereket vársz tőlem? – hüledezik a férfi a nőt hallgatva. – De hát mi nem is voltunk együtt!
– Nem? Akkor bocsika!

7.,
– Nem tudok eligazodni rajtad – mondja a nő a férfinak.
– Akkor próbáld meg alattam!

8.,
– Nem igaz, amit rólam beszélnek – mondta a lány a fiúnak.
– Kár – felelte a fiú, aki már reménykedett...

9.,
– Eddig minden nőt boldoggá tudtam tenni – dicsekszik a férfi a nőnek.
– Ha békén hagy, azzal már engem is boldoggá tesz!

10.,
– Sosem tudtál kielégíteni – vágjam férje fejéhez a vita hevében az asszony.
– Ahogy te se engem!
– Te mikor nem élveztél el, amikor dugtunk?!
– Nem dugtunk, csak én dugtalak téged, mert te semmit nem csináltál, csak feküdtél, mint egy darab fa… vagyis ne hidd azt, hogy te elégítettél ki!

süti beállítások módosítása