Szimbiózis

Párbeszédek / 9.

2023. december 26. - Teplán Ervin

1.,
– Sokan zseninek tartanak téged…
– Nem tartozom közéjük.

2.,
– Engem nem érdekel a pénz!
– Nekem sajnos még nincs annyi.

x_x_parbesz_9.jpg

3.,
– Semmi értelme az életemnek…
– Mi lenne, ha megpróbálnál értelmet adni neki?

4.,
– Nem szeretnék olyan lenni, mint te?
– Ki mondta, hogy én szeretek…?

5.,
– Azt mondják, hogy beképzelt vagy…
– Ezt jellemzően azok mondják, akik csak így tudják elviselni a sikereimet.

6.,
– Csoda történt!
– Mi, csoda? Már megint micsoda?

7.,
– Majd meglátod, kiteregetem a szennyest!
– Azt mosni szokták, nem kiteregetni.

8.,
– Hogy tévedt a bűn útjára?
– Ki mondta, hogy tévedtem… egyébként milyen bűnről beszél?

9.,
– De hát mindig katona szerettél volna lenni?
– Igen, de most kitört a háború!

10.,
– Nem hiszem el egyetlen szavad sem…
– Én sem.

süti beállítások módosítása