Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szimbiózis

A Popovy Sisters csodálatos világa

2024. szeptember 04. - Ms. Vipi

Kezdhetném azzal, hogy „Bovaryné én vagyok”, illetve hogy Gustave Flaubert Bovaryné – mármint hogy a legendárium szerint a híres író mondta magáról, hogy azonos az általa megálmodott és megalkotott nőalakkal. Hogy jön ez ide? Úgy, hogy a képen sem a címben említett Popovy nővéreket látod, hanem két alkotásukat. Akikbe nem nehéz beleérezni a két alkotót.

a_popovy_xxx_x.jpg

Nekem például egyáltalán nem volt nehéz, sőt magától jött a felismerés és/vagy érzés, hogy: Jé, ez a két „manga-tündér” Lena és Katya Popovy! Nézd csak meg a fotójukat!

a_popovy_sisters_2.jpgNos? Neked nincs olyan érzésed, hogy – visszatérve a bevezetőben említett gondolathoz –, ők is önmagukat álmodják bele alkotásaikba? Igazából persze mindegy is – nem is tartalak fel a beleérzéseimmel, átadlak Léna és Kátya csodálatos felnőtt-mesevilága élvezetének. 

süti beállítások módosítása